Հատուկ մանակավարժություն

Հատուկ մանկավարժությունը դա գիտություն է, որն ուսումնասիրում է հատուկ(մտավոր և ֆիզիկական) կարիքով երեխաների խնդիրնեը և ձեռանմուխ է լինում դրանց լուծմանը։ Երեխաների խնդիրնեը լուծելու համար օգտագործվում են տեխնիկական գործիքներ։
Ուսումնասիրելու, վերականգնելու կամ հարամարեցնելու երեխային հասարակոիթյանը, հարկավոր են գիտելիքներ տարբեր բմագավառներից՝ մամկավարժությունից, բժշկությունից, կենսաբանոիթյունից, հոգեբանությունիվ և այլն։
Հատուկ մանկավարժությունը բաղկացած է չորս ճյուղերից։ Դրանք են՝
1)Լոգոպեդիան
2)Սորդումանկավարժությունը
3)Տիֆլոմանկավարժությունը
4)Օլիգոֆենիան

Լոգոպեդիան խոսքային խախտումներ ունեցող եիեխաների հետ աշխատանքն է։

Սուրդոմանկավարժությունը լսողական խնդիրերներ կամ խուլ երեխաների լսողությունը վերականգնելու գործընթացն է, կամ հնարավորություն չլինելու դեպքում երեխաների համար հատուկ պայմանների ստեղծումն է հասարանության մեջ իրենց ավելի ազատ և հարմարավետ զգալու համար։

Տիֆլոմանկավարժությունն ուսումնասիրում է տեսողական խնդիրեներով կամ կույր երեխաների տեսության վերականգնումն կամ հարմարեցնումը հասարակությանը։

Օլիգրոֆենմանակավորժությունը մտավոր ունակությունների թերզարգացումն ուսումնսիրող և աջակցող մասնագիտությունն է։

Դեռ ամբողջ աշխարհում լիովին չընդված, բայց ոչ քիչ կարևոր է ևս մեկ ճյուղ՝ էրգոթերապիան, որն հարմարեցնում է տարբեր խնդիրներով մարդկանց միջավայրին և հակառակը։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s