- Բարիք արտադրելու համար անհրաժեշտ սակավ ռեսուրսների օգտագործումը միշտ մեծ ծախսեր է պահանջում։
- Որոշում կայացնողները, նպատակաուղղված ընտրություն են կատարում, այդ իսկ պատճառով նրանք կտնտեսեն։
- Ընտրությունը կատարվում է տնտեսական խթանների փոփոխության ազդեցությամբ։
- Տնտեսագիտական մտածելակերպը՝ սահմանային մտածելակերպ է։
- Չնայած ինֆորմացիան կարող է օգնել ացելի լավ ընտրություն կատարել, դրա ձեռք բերումը ծախս է պահանջում։
- Տնտեսական գործողությունները հաճախ ստեղծում են երկրորդկան հետևանք ի լրումն իրենց անմիջական հետևանքի։
- Բարիքի կամ ծառայության արժեքը՝ սուբյեկտիվ է։
- Տեսության փորձարկումը նրա կանխատեսելու ունակությունն է։
Понравилось это:
Нравится Загрузка...
Похожее
Опубликовано