Խաղեր

Լեզվականմտածողություն

Պատմում կամ կարդումենք երեխաների համար մի անծանոթ պատմություն կամ հեքիաթ բաժանված իմաստային փոքրիկ ենթաբաժինների առանց վերջաբանի։Յուրաքանչյուր հատվածից հետո փորձումենք կանխատեսել թէ ինչկարողէլինելհետո։ 

Տրամաբանական-մաթեմատիկականմտածողություն 

Երեխաներիհետփորձումենքպատմությանառանձինհատվածներըևփորձումառանձին-առանձինվերնագրելդրանքևհիմնավորելթեինչու։

Տրամաբանականմտածողություն

Երեխաներինտալիսենքպատմությանտարբերհատվածներըսկիզբըևվերջըարտացոլողնկարներևառաջարկումդասավորելդրանքըստտրամաբանականհաջորդականությանևպատմելպատմությունըըստդրանց։

Մարմնաշարժողականմտածողություն

Երեխաներըբաժանվումենխմբերի։Յուրաքանչյուրխումբմնջախաղովներկայացնումէպատմվացքիմիհատված, կամհերոսին։Մյուսներըփորձումենևպատմելներկայացրածը։

Երեխաներինառաջարկումենքնկարազարդելպատմությանառանձինհատվածներնայնպեսորպատկերազարդ  գիրքդառնա։

Խաղ 2

Փորձենք օգնել երեխաներին որ ճանաչեն իրեն անվան տառը

Միասին գրենք նրա անունը հաղվենք անվան մեջ եղած տառերի քանակը։ Այնուհետև գրենք ընտանիքի անդամներից որևե մեկի անունը և փորձենք համեմատել թէ ինչով են տարբերվում։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s