Լեզվականմտածողություն
Պատմում կամ կարդումենք երեխաների համար մի անծանոթ պատմություն կամ հեքիաթ բաժանված իմաստային փոքրիկ ենթաբաժինների առանց վերջաբանի։Յուրաքանչյուր հատվածից հետո փորձումենք կանխատեսել թէ ինչկարողէլինելհետո։
Տրամաբանական-մաթեմատիկականմտածողություն
Երեխաներիհետփորձումենքպատմությանառանձինհատվածներըևփորձումառանձին-առանձինվերնագրելդրանքևհիմնավորելթեինչու։
Տրամաբանականմտածողություն
Երեխաներինտալիսենքպատմությանտարբերհատվածներըսկիզբըևվերջըարտացոլողնկարներևառաջարկումդասավորելդրանքըստտրամաբանականհաջորդականությանևպատմելպատմությունըըստդրանց։
Մարմնաշարժողականմտածողություն
Երեխաներըբաժանվումենխմբերի։Յուրաքանչյուրխումբմնջախաղովներկայացնումէպատմվացքիմիհատված, կամհերոսին։Մյուսներըփորձումենևպատմելներկայացրածը։
Երեխաներինառաջարկումենքնկարազարդելպատմությանառանձինհատվածներնայնպեսորպատկերազարդ գիրքդառնա։
Խաղ 2
Փորձենք օգնել երեխաներին որ ճանաչեն իրեն անվան տառը
Միասին գրենք նրա անունը հաղվենք անվան մեջ եղած տառերի քանակը։ Այնուհետև գրենք ընտանիքի անդամներից որևե մեկի անունը և փորձենք համեմատել թէ ինչով են տարբերվում։